Tuesday 3 October 2017

Online Trading Akademi Unsubscribe


Online trading kurs en vinner Du har nettopp sett meg kjøpe aksjer. Ingen stor sak. Jeg føler meg som E-Trade babyen (han er nå avsluttet i Canada, men går sterk i USA). Har jeg melk som dribler ned haken min, kjøpte jeg 10 aksjer av Intel på NASDAQ klokken 23.09 i Online Trading Academys (OTA) Professional Trader Part 1 kurset. For å få føttene våte, praktiserte vi handel med 10 storkapital aksjer som for det meste ble klassifisert som langsomme movers. I tillegg var det en dag da markedene gikk sidelengs, ikke mye. Du må kjenne alle funksjonene i handelsplattformen og hvordan du bruker dem. Dette er en god dag å trene. På den tredje dagen av kurset får deltakerne til å handle med levende markeder som praktiserer kjøp og salg av begge lange stillinger (kjøp av aksjer med sikte på å henge på det på lang sikt, med forventning om at det vil gå opp i verdi) og korte stillinger (selger lager du ikke har dette er gjort på margin for å kjøpe den tilbake senere, forhåpentligvis til fortjeneste), og sette stopp-ordre. Artikkel Fortsatt under Okay, tid til å erklære: Jeg var gjest hos Online Trading Academy. De tillot meg å delta på kurset, verdsatt til 2500, gratis. Egentlig inviterte jeg meg selv over fordi etter tre års skriving om nettbasert investering og online trading slo, trodde jeg at leserne ville være nysgjerrige på å vite hva en pro-handelskurs lærer. Her er den grunnleggende forutsetningen: Online trading er en ferdighet som kan læres og derfor læres. Ja, noen mennesker har mer bakgrunn på verdensmarkedet. Ja, noen mennesker er raskere elever. Ja, noen mennesker har en fordel for det, og gir dem en kant. Online handel er enkel, men det er ikke lett, sier Ron De Appolonia, daglig leder for Online Trading Academys Toronto-kontoret. Hvis det var lett, ville jeg vifte til deg fra min yacht og du vinker tilbake fra din yacht, sier han wryly. Men hvis du godtar premisset om at for ethvert yrke som lærer, ingeniør, lege, mekaniker, elektriker eller rørlegger trenger du utdanning og opplæring, hvorfor ville det ikke være sant for elektronisk handel. Logisk, nei Saks i punkt: Vår klasse hadde 24 studenter (inkludert tre kvinner), og seks av dem tok på nytt kursen. Alle får sin egen handelsstasjon komplett med datafeed fra e-Signal. I tillegg gir Online Trading Academy elevene mulighet til å ta noen av sine klasser, hvor som helst i verden, gratis. Kurset dekker vesentlige handelsfaglige ferdigheter, inkludert risikostyring som korrelerer det generelle markedet med sektorer og lageraktivitet som foregriper, identifiserer og utnytter momentum ved å velge realistiske inn - og utgangspunkter og være klar over markedsførernes oppførsel. Kurset gjør en veldig god jobb med å fortelle det som det er. Mangel på puffery er en god ting når du snakker om folks kontanter og RRSPs. Den triste sannheten er at denne bransjen er full av leverandører som lover å ta det tunge løftet ut av netthandel: Her er vår enkle å følge, 3-trinns formel eller heres vår programvare som handler for deg. Husk alltid: Hvis det ser for godt ut til å være sant, er det sannsynligvis. De beste handlerne har et gjennomsnitt på 65 prosent, sier Rehman Moledina, en OTA-instruktør og en 12-årig handelsveteran. Å forvente å komme ut på hver handel er rett og slett urealistisk. Det første prinsippet om elektronisk handel er risikostyring: behold det du har. Det andre prinsippet om suksess i netthandel er å begrense store tap mens du lærer, sier Moledina. Hvordan gjorde jeg med Intel-aksjen jeg ferdig med dagen opp 75 cent. Selvfølgelig trenger jeg mer praksis. Online Trading Academy - min erfaring 15. oktober 2010 17:19 Online Trading Academy - min erfaring Som jeg lovet fra den andre store tråden: Questrade, registrerte jeg og fullførte 7-dagers kurset på Online Trading Akademi. Jeg holdt mitt ord. Jeg tok 7-dagers Professional Trader Course: tradingacademycoursesP. rader. aspx og ja, kostnaden er som annonsert på nettsiden. Mer om kostnaden og verdien senere. Dette er en skole, de lærer deg ferdigheter og verktøy. De lover deg ikke å bli rik eller tjene 110. Instruktør. Jeg ringer ham til Mr. R. Det er vanskelig å oppsummere en person, men rett og slett satt, han var fantastisk. Hes en av de raske, vittige, raske, smarte, hyggelige gutta som du kanskje vet om. Han pleide å jobbe hos handelsselskaper (mer enn 10), takket være sin fantastiske personlighet, smarthet, han møtte mange høytstående folk, administrerende direktører i banker, handelsfirmaer osv. Mr. R ville svare på alle spørsmål, gode og dumme spørsmål . En av elevene var tydeligvis ikke der for å høre, men Mr. R svarer fortsatt på spørsmålene sine (jeg ville absolutt ikke ha det). I stedet for å skrive finansielle formler ned på tavlen (f. eks. BNP, ATR.) Ville han DERIVE dem fra bunnen av. HERREGUD. Dens som når jeg var på universitetet, husker noen smarte barn ikke fysikklikninger, men henter dem fra ingenting. Geezz. Mr. R fortalte oss over 40 virkelige historier, som virkelig kjørte poenget til hver ting han snakket om. Esp. de der folk gjorde feil, hans klienter som hadde millioner med ham på sin gamle jobb. Han viste oss også sine egne personlige handler, og hvorfor han gjorde det, og mann, han må nå være millionær, med hans GOOG, AAPL og BIDU handler alene. Men han spiller alt, valuta, alternativer, osv. Han fortalte oss hvordan den japanske yenen var altfor høy, han hadde kortslått den i flere uker, viste oss grafer for bevis, da på WedThurs-natt, kunngjorde Bank of Japan at de formelt presset NED Yenen (Jeg er sikker på at dere har hørt om dette). Hellige fortjeneste Batman. Hans lære ble 100. Men gitt alle bevisene han viste oss, burde jeg ikke bli overrasket, men likevel. Å se det i aksjon er imponerende. Jeg er sikker på at han gjorde en fin pakke der igjen. Derfor er Mr. R ganske enkelt en fantastisk fyr. Han bryr seg om studentene, og han er også vennlig. Ikke rart at han har så mange venner. Han lover å svare på alle våre e-postmeldinger, kanskje sent, men han vil. Og han er sann i det ordet. Jeg mailet ham som 3 uker siden, aldri hørt fra ham, så plutselig for noen dager siden, får jeg svaret hans. Takk. Selvfølgelig ga jeg ham toppkarakter ved evalueringen på slutten, tror jeg alle i min klasse gjorde også. Klasseklasse startet på en lørdag kl 9. I utgangspunktet lærer de deg hvordan du handler aksjer ved å lære deg tekniske handelsferdigheter. De har også bygget mange andre ferdigheter, konsepter, slik at du kan gjøre dette på full tid for å tjene til liv. Fra mandag, ved hjelp av infoen vi ble lært på lør og søndag, handler alle for ekte penger med ekte penger i 2 økter hver dag. Hver sesjon var jeg tror 2 timer. Men når du handler, blir du opphisset eller nervøs eller rotet opp ved å klikke på feil knapp, tiden fløy av så fort, det virket som 10 minutter. Som annonsert på deres nettside handler du med skolens penger. Instruktøren setter oss opp ved å gå gjennom en liste over MUST DOs hver dag før du handler. Viser oss hvilken info vi trenger å ta hensyn til, hvem oppdateringsgrad, sektoranalyse, etc., slik at vi kan få en følelse av hva markedet vil bli som i dag for handel. Du kan gå lang eller kort på 10 aksjer de gir deg. Du kan bare kjøpe 10 aksjer maks, og hold 1 aksje maks om gangen. Ditt stopp er 10 cent. Så ting er ganske stramme, og det var vanskelig å tjene penger. Målet ditt var å få 0,10 fortjeneste og komme seg ut. Gjenta. Det er vanskeligere enn det ser ut. Min første dag, jeg fikk totalt gevinst var som 0,60. Så resten av uken, mistet jeg som 6,00 totalt. På grunn av å ikke kunne bruke og forstå alle tingene jeg har lært å klikke på feil knappen ved å kortslutte vs. ikke shorting. En gang glemte jeg å sette inn en stoppgrense (jeg var opptatt med å snakke med naboen min), lageret jeg var i droppet 70 cent, den store sjefen som overvåker oss løp inn og ropte på Stasjon for stoppgrense. (Som var stasjonen min). Så jeg er glad jeg kan gjøre denne feilen i klassen og ikke hjemme med mine egne penger. Det er mange ting du kan lære av å handle det for ekte. Klikk på lenken ovenfor for å se 7-dagers. I utgangspunktet er det alle tekniske handelsverktøy og ferdigheter. Ja, du kan lese bøker for å få alt dette, men du må lese kanskje 20 bøker og på en eller annen måte vite å plukke ut viktige for å få den samme informasjonen. Den viktigste forskjellen er at en lærer er der for å lære det til deg. Forklar ting når du ikke forstår, og forklare hvorfor verktøyet er viktig. Og du kan IKKE stille en bok et spørsmål. Det vil ikke svare deg. Etter å ha innført et verktøy, f. eks. RSI, Mr. R vil fortelle oss hans mening om å bruke dette. Hvis det var en god indikator eller ikke (fra hans mange års handelsopplevelser). Hans erfaringer alene var verdt mye IMO. Som å ha noen der for å fortelle meg, er denne indikatoren forsinket, så bruk den ikke til å gjøre dine beslutninger i buysell. Mengden info de lærte oss var enorm. Hodet mitt faktisk skadet når 3 pm kommer med. Det føltes som om noen stakk en nål full av info og injiserte den i hjernen min. Jeg har to store bundet papir fulle av utdelinger (2 tommer tykk), og jeg tok så mye notater hver dag, hendene mine skadet etter hver dag. Minnet meg om mine universitetsår. Klokka 16.00 ble alle i klassen brukt. Men den fantastiske Mr. R. fortsatte å gå som Energizer Bunny. Nei, egentlig, jeg vedder hed hed E Bunny hendene ned. Da jeg dro hjem hver dag klokken 16:30, måtte jeg bare hvile, så mye info, som var oppe i hodet mitt. Jeg fryktet nesten å gå til neste morgen noen ganger. Minnet meg om min HampR blokk skatt kurs. Så du får sikkert pengene dine der i innhold. 15 okt 2010 5:19 pm 2 rfdrfd OP Deal Fanatic 26. juni 2005 7269 Innlegg 143 oppvoterOct 15th, 2010 5:19 pm Post Grad. Etter at du har avsluttet kurset, kommer du til å logge inn på deres STUDENTS-seksjon på nettsiden. Wow, det er tonnevis av ting der inne. Husk at det er Ubegrenset re-tar, så vær så snill å gå tilbake og ta på nytt klassen. Men hvis du jobber som jeg er, må du ta dager for å delta igjen. Det var 3 personer i min klasse som var på nytt. Og alle sa ja, deres lære fungerer, men det er fortsatt vanskelig å trekke avtrekkeren etter at du har analysert hælen ut av lageret. Så de er der for å få mer selvsikkerhet når de skal trekke utløseren. På deres hjemmeside, for nyutdannede, er en av de kuleste og beste tingene de har en LIVE (og innspilt) forelesning undervist av OTA instruktører rundt om i verden. De gjør en noen få uker, og jeg deltok på en LIVE på tirsdag (da jeg ikke hadde jobb), og instruktøren bringer opp diagrammene, ca 110 studenter logget inn, og du hører instruktørens stemme og ser hans musekart og plotting. Du kan stille spørsmål live, og han svarer dem med en gang. Etter 1 time av den økten ønsket jeg mer. Jeg lærte mye i den økten, esp. når instruktøren gjør noe, stiller spørsmålet til deg: Så er dette en kjøpsmulighet. Han venter deretter på klassene å klikke JA eller NEI. Så avslører han sitt svar. Hver økning har selvfølgelig et emne. De er også innspilt, så jeg kan logge inn akkurat nå og se det på min egen tid. Hver sesjon legger vekt på hva vi har lært i klassen, med ekte eksempler på aksjer, SampP, DJIA-diagrammer som er HØYRE. Så det viser deg om den tekniske analysen fungerte eller ikke. Hvis du vil at denne tjenesten skal spørre om dine egne aksjer, kan du også, for en pris, de kaller det XLT. Prisen er her: tradingacademycoursesX. ading. aspx 10.000. Ingen spøk. Men det er et livstid medlemskap. Så dette som et stort fellesskap av handelsfolk, de analyserer helvete ut av en aksje, alle inkludert OTA instruktører er der, vil gi kommentarer. Mr. R forteller oss at de danner grupper og faktisk alle HANDEL samtidig. Så jeg tror det er definitivt mer gunstig når du har gt50 personer som har analysert det og ansett det å være en god handel eller ikke. Så for 10k ,. Jeg antar at du skal kunne tjene det tilbake. Jeg har ikke blitt med dette ennå, ikke sikker på om jeg har tid til å delta. Verdi: Når du snakker med rådgiveren der, kan de kaste inn noen ekstra ting gratis. Som å besøke de første 2-3 dagene av et annet kurs, delta på workshops, etc. Basisprisen kan ikke endres, noe som er rettferdig antar jeg. Så det er ikke som å sitte på et fly til Hawaii, bare for å finne ut fyren ved siden av at du betalte 2000 mindre. Ved 5000 er det definitivt dyrt. Rettferdiggjort sannsynligvis ikke. Men instruktøren, innholdet, live trading var TOP NOTCH. Jeg glemte å legge til, som angitt på nettstedet, vil du motta 20 av din månedlige provisjon du betalte med Questrade refundert tilbake som kontanter i Questrade-kontoen din hver måned. Dette fortsetter å gå til du lukker Questrade-kontoen din og maksimalt 4995 (undervisningen din). Så jo mer du handler med QT, desto raskere får du all undervisning tilbake. Så du fikk din utdanning gratis på en måte. Siden du kan gjenoppta denne klassen for livet, ubegrenset, så tror jeg at hvis du tar denne klassen 2x eller 3x, så ja 5000 er definitivt berettiget og verdt det. Tro meg, du kan ta denne klassen 5x og kan fortsatt lære noe nytt. Fordi markedet endres noen få måneder. 1999 tech bubble burst, 2008 finansiell meltdown, etc. Noen studenter tok det under en lavkonjunktur (som meg), så jeg burde komme tilbake når det ikke er en lavkonjunktur for å se hva forskjellene i handel er. Du får bildet. Som jeg sa før, kan du lese tekniske handelsbøker, de vil lære deg det samme, men en bok vil IKKE svare på dine spørsmål. Boken vil ikke se på dagens nyheter og lære deg hvilken info å være oppmerksom på eller ikke. Boken vil ikke være der når du handler for å svare på Mr. R. Jeg trakk denne støttelinjen her, og heres en stigende trekant, er jeg riktig. Så det har du det, min korte oppsummering. Er jeg glad jeg tok det Ja. Har jeg brukt det jeg lærte å få meg penger Ikke ennå, fordi jeg ikke har spist alt ennå, jeg anslår at jeg har 60 igjen for å vurdere og fordøye. Men dette har gjort meg til en smartere kjøper akkurat nå, jeg ville ikke bare hoppe inn i AAPL fordi den krysset 300. Hvis jeg tok dette kurset tidligere, ville jeg ikke ha solgt AAPL på 150. Dumt eh Takk for å lese, vær så snill å spørre meg om noen spørsmål Jeg gjør mitt beste for å svare på dem. Hvis du planlegger å ta det, vennligst gi meg beskjed om deg. Jeg får kreditt for mitt neste kurs (hvis jeg noen gang tar en). E-post eller PM meg. Takk. 15.10.2010 17:51 3 ckhw Sr. Medlem 4 mai 2007 718 Innlegg 112 upvotes GTAOct 15th, 2010 5:51 pmPlease fyll inn den tilstøtende skjemaet for å be om din gratis online trading demo konto i dag. Trade CFDs eller spread betting online. 100.000 fiktive handelsmidler tilgjengelig. Alternativt, hvis du er klar til å gå live, åpne en konto i dag. Briter har aldri hatt det så bra (Harold Macmillan) Selvfølgelig kan dette ikke være hva den store mannen refererte til, men du må innrømme at Internett har gjort investeringen mye mer tilgjengelig. Før online trading plattformer informasjon om handel aksjer var bare tilgjengelig for meglere bør investorer måtte bestille med sin megler via telefon. Nå er denne informasjonen tilgjengelig for alle som har tilgang til en datamaskin, og investorer er i stand til å bruke on-line handel, og legger inn bestillinger direkte på internett. Online trading gir både nybegynnere og avanserte handelsfolk muligheten til å handle spread spread, CFD og FX på globale finansielle eiendeler. En bør aldri8230 klikke nedenfor for å lese mer 8230associere online trading med gambling. Traders bør unngå å gjøre spontane eller dårlige gjennomtenkte beslutninger, da uplanlagt og dårlig undersøkt netthandel kan være katastrofalt. På den annen side, som med enhver annen form for handel, er tap en uunngåelig del av nettbasert handel, og handelsmenn bør være komfortable med dette. For å lykkes bør hver handelsmann ha som mål å håndtere potensielt tap og risiko. Hvorfor er Online Trading så populær Online trading gir mulighet til å tjene penger på nettet og å holde en konstant overvåkning om hvordan dine investeringer utfører. Fordi internett alltid er tilgjengelig, i biblioteker, på jobb, i internettkafeer og selvfølgelig via WIFI på din personlige laptop, er det alltid mulig å overvåke og analysere nettbaserte handelsmarkeder, åpne og finansiere en konto eller holde seg oppdatert med utførte avtaler. Accendo Markets039 Online Trading Platform Accendo Markets er en prisbelønt derivatmegling og leverandør av elektronisk handel. Som erfarne og profesjonelle lisensierte forhandlere tilbyr vi det beste innen online-handel, men også fordelen med en dedikert profesjonell forhandler som er tilgjengelig for klientspørsmål, og hvem vil også fungere som kontoadministrator og handelslærer hvis nødvendig. Vår online trading plattform vil gi deg mulighetene til å handle CFD og spre bud på et bredt spekter av eiendeler, inkludert indekser, valutaer, varer og aksjer. Den elektroniske handelsplattformen gir deg tilgang til aktiekurspriser og gir beskyttelse mot ulovlige eller uriktige handler, noe som kan påvirke porteføljen din. Hvordan virker Online Trading Arbeid Investorer som bruker online trading plattformer, kan få tilgang til markedene når som helst mange markeder over hele verden er i drift 24 timer i døgnet. Investorer kan finansiere sin konto på nettet og holde seg oppdatert med markedet. Online trading gir også investorer mer mulighet til å overvåke ytelsen for å forbedre fremtidig handel. Bruke Accendo Markets 8216 online trading plattform gir deg alt dette pluss fordelen av våre daglige rapporter, forskning og analyse. Du vil også ha en profesjonell forhandler tilgjengelig for å svare på dine spørsmål og veilede deg gjennom prosedyren involvert i å konfigurere din online konto. Free Online Trading Demonstration Vi er glade for å tilby potensielle kunder en gratis demonstrasjons online handelsplattform, inkludert: 100.000 demo penger til handel med de finansielle markedene Levende priskurser for aksjer, varer, indekser og forex Handelsdiagrammer og verktøy Live news feeds Denne demonstrasjonen er helt gratis og uten forpliktelse, så er kredittkortet ditt ikke nødvendig. Vi håper imidlertid at når du har opplevd vår online trading plattform førstehånd, vil du bli med i vår liste over online trading kunder. Du kan åpne en live online trading konto med alle fasilitetene du likte i demoen, samt tilgang til live online trading plattform for å handle med ekte penger. Hvis etter at demoen utløper, bestemmer du deg for ikke å handle med Accendo Markets, vil du ikke skylle noe. Viktigheten av forskningskunnskap er makt (Francis Bacon) Å velge hvilken lager å investere i kan være overveldende for en ny handelsmann. Våre profesjonelle handelsfolk er her for å støtte og utdanne deg i prosessen involvert for å undersøke aksjer og aksjer når du handler online. Bruk Accendo Markets forskningspersonale og ressurser, de er her for å hjelpe deg. Ta også råd fra en uavhengig finansiell rådgiver hvis du føler det nødvendig. Kunnskap er nøkkelen til vellykket netthandel for å leve. og å undersøke en potensiell investering grundig vil gjøre det mulig for deg å ta en utdannet beslutning om hvorvidt selskapet du investerer i har en god fremtid. Investorer bør undersøke pressemeldinger og industrielle publikasjoner. Se også på selskapets lagerbeholdningsrapporter før du bruker vår online handelsplattform. Og husk: penger kan ikke kjøpe deg venner, men du får en bedre klasse av fiende (Spike Milligan) Online Trading Images Online Trading med Accendo Markets Som en klient til Accendo Markets, har you8217ll tilgang til din egen online handelsplattform. There8217s trenger ikke å laste ned programvare 8211 Bruk bare brukernavnet og passordet som vi tilbyr og logg inn via Accendo Markets nettside. Din online trading plattform vil gi deg tilgang til globale finansmarkeder, inkludert varer, valutaer, aksjer og indekser. Du kan handle ved å trykke på en knapp på plattformen din, eller ring din forhandler for å plassere bestillingen for deg uten ekstra kostnad. Din forhandler vil være til stede for å hjelpe deg med din online handelsplattform og handelsstrategi, samt gi deg den siste markedsdiskusjonen fra handelsgulvet. Eventuelle spørsmål CFDs, spreadbetting og spot FX er leveraged products amp kan resultere i tap som overstiger ditt første innskudd. De er ikke egnet for alle, så vær sikker på at du forstår risikoen. Verdien av aksjer kan gå ned så vel som opp, slik at du kan komme tilbake mindre enn du investerer. Telefonsamtaler og chat-samtaler kan overvåkes og registreres for regulerings - og opplæringsformål. Vi gir disse som underliggende eiendeler til CFD og Spreadbets. For å se våre retningslinjer og vilkår, vennligst klikk her Denne nettsiden er ikke beregnet for eller rettet mot innbyggere i USA eller i et land utenfor Storbritannia. Det er ikke ment å brukes av eller distribueres til noen person i noen jurisdiksjon eller land der bruken eller distribusjonen vil være i strid med regelverk eller lokal lovgivning. Prisene på denne siden er forsinket. Som mange nettsteder bruker vi informasjonskapsler for statistiske formål og å skaffe seg informasjon om generell internettbruk. Dette bidrar til at du får full nytte av tjenestene våre, og forbedrer nettleseropplevelsen din. For mer informasjon om informasjonskapslene vi bruker, se vår personvernpolicy under overskriften Hvordan bruker vi informasjonskapsler. Ved å bruke dette nettstedet, må du anta at du er glad for å motta alle cookies fra Accendo Markets. Fjerning av informasjonskapsler kan hindre driften av enkelte deler av denne nettsiden. For generell informasjon om cookies og hvordan du fjerner dem, vennligst klikk her Accendo Markets Ltd - 1 Alie Street, London, E1 8DE (UK) Telefon: 020 3051 7461 - Accendo Markets Ltd. er autorisert og regulert av Financial Conduct Authority ) No. 475285. Accendo Markets Ltd. Registrert i England og Wales nr. 6417051. Copyright Accendo Markets Ltd 2015. Alle rettigheter reservert. Dette nettstedet bruker informasjonskapsler for å forbedre opplevelsen din. Vel, vel forutsatt at du er ok med dette, men du kan velge bort hvis du ønsker. Les mer om Alpha 7 Stock Trading Kurs: Alpha 7 Trading Academy ble opprettet av fagfolk som har tiår med kombinert erfaring innen proprietære handelsspesialiseringer, inkludert: Programmering og automatisering av handelsplattformer nåværende og effektive intradag trading strategier, Algoritmic trading strategi utvikling Risk Management, akademia og et mangfoldig utvalg av andre handelsrelaterte produkter og tjenester. Blant skaperne og grunnleggerne av Alpha 7 Trading Academy8217s aksjemarkedskurs er flere private investeringsrådgivere og private equity-fondforvaltere med grundig bransjelatert erfaring og en lidenskap for utdanning. Resultatet En personlig og svært effektiv pedagogisk organisasjon fokusert spesielt på å gi studentene verktøyene for å konsekvent vinne. Om vår utdannelse: Med hjelp av Master Trader Jea Yu, flytter Alpha 7 til teori til faktisk søknad ved å gi nye studenter og erfarne forhandlere muligheten til å finpusse sine handelsrisikostyringskompetanse gjennom den mest intensive og velkjente onlinehandelen kurs, tilgjengelig. Våre aksjehandelskurs var, fagmessig utformet, utviklet forsterket av bestselgende handelsforfatter. Jea Yu og blir kontinuerlig oppdatert av teamet vårt for å gjenspeile endringer i dagens marked. Jea Yu har, tiår med lønnsom aktiv deltakelse i amerikanske aksjer, futures og opsjonsmarkeder under beltet hans, blitt kåret til Forbes Best of the Web i fire påfølgende år og har skrevet fire bestselgere gjennom Wiley Trading og McGraw Hill. Hans siste bok ble utgitt i juli 2013 av finanspubliserne Bloomberg Press og John Wiley. Som et resultat av de ekstremt høye kaliberstudentene som er opprettet av vårt treningsprogram for intradag-tradere, tilbyr Alpha 7 et unikt karriere, hjelpeprogram administrert av kjente og anerkjente handelsmenn 8211 som identifiserer hver student8217s unike personlige behov og finner den riktige handel megler, private equity eller proprietære handelsfirma gjennom vårt store nettverk av partnere. Alpha 7-forskjellen: Hjørnestenen til Alpha 78217s utdanning er metodene utviklet og undervist av Jea Yu, men det som virkelig skiller oss fra pakken, er et personlig engasjement for våre studenter. Store klasserom tar ikke hensyn til de enkelte elevers spesifikke behov og gir ikke personlig oppmerksomhet. Vi don8217t abonnerer på den ene størrelsen passer til mange tilnærminger, og vi forventer heller ikke at du heller. I løpet av utdanningen har våre studenter den unike muligheten til å størkne og klargjøre konseptene de lærte under deres inkluderte en-mot-en-sesjoner. Doron Yoets 8211 Master Trader og utdanningsspesialist Doron8217s lidenskap for markedene kan kun konkurreres med hans lidenskap for utdanning. Doron bringer sin forpliktelse til utdannelse og mange års forretningsvirksomhet til Alpha 7. Doron har utviklet og implementert komplekse handelsalgoritmer (Ja, den onde Algo8217s du har hørt om) og har mange års vellykket erfaring som en daglig leder og fondsleder under hans belte. Doron administrerer også Chatroom og nyter veiledende studenter i deres One on One coaching-sesjoner. Ed Gitlin 8211 Administrerende Partner Business and Trader Development Ed er Alpha 78217s Managing Partner og ansvarlig for Trader Development. Hans erfaring i økonomi og engasjement for sine studenter er uovertruffen. Ed opererte et privateid New York-basert Hedge Fund. Ed har også erfaring med å utvikle strategiske algoritmer for høyfrekvent handel og har klart profesjonelle handelsfolk og en stab av risikostyrere, matematikere, fysikere og dataprogrammerere. Ed, er unikt begavet til å utvikle lønnsomme handelsmenn gjennom Alpha 7 Education. Jea Yu 8211 Master Trader og utdanningsspesialist Jea er en bestselgende forfatter og utvikler av Alpha 7 Metoder og Online Trading Kurs. Jea har lært mange detaljhandels - og institusjonelle handelsmenn hvordan man navigerer og handler markeder. Jea har blitt utgitt av Bloomberg Press, Mcgraw og Wiley, og har blitt kåret til Forbes Best of Web, fire ganger. (c) 2016 Alpha 7 Trading Corporation - Alle rettigheter reservert. DISCLAIMER: Alpha 7 Trading Academy er et produkt av Alpha 7 Trading Corporation. Alpha 7 Trading Corporation er ikke registrert som verdipapirforhandler eller en investeringsrådgiver. Ingen informasjon heri er ment som verdipapirmegling, investering, skatt, regnskap eller juridisk rådgivning, som et tilbud eller oppfordring til et tilbud om å selge eller kjøpe, eller som påtegning, anbefaling eller sponsing av noe selskap, sikkerhet eller fond. Alpha 7 Trading Corporation kan ikke og ikke vurdere, verifisere eller garantere tilstrekkelig, nøyaktighet eller fullstendighet av informasjon, egnethet eller lønnsomhet for en bestemt investering, eller den potensielle verdien av enhver investering eller informasjons kilde. Leseren bærer ansvaret for egen egen investeringsundersøkelse og avgjørelser, bør søke råd fra en kvalifisert verdipapir, før du foretar investeringer, og undersøke og forstå alle risikoer før du investerer basert på materialene administrert gjennom Alpha7 Trading Academy-programmet. Alpha 7 Trading Corporation på ingen måte garanterer solvens, finansiell tilstand eller investeringsrådgivning av noen av verdipapirene nevnt i kommunikasjon eller nettsteder. I tillegg har Alpha 7 Trading Corporation ingen ansvar for noe direkte eller følgeskader som oppstår ved bruk av denne informasjonen. Denne informasjonen er ikke ment å bli brukt som eneste grunnlag for en investeringsbeslutning, og bør heller ikke tolkes som råd som er utformet for å møte investeringsbehovene til en bestemt investor. Tidligere resultater er ikke nødvendigvis en indikasjon på fremtidig avkastning. kopier 2017 Copyright Alpha 7 Handelsakademi bookafynow width82171008217 height82177008242 Live Trading Room Access

No comments:

Post a Comment