Thursday 9 November 2017

Giants Trade Alternativer


Hvem kan Giants komme til å erstatte Ereck Flowers til venstre takle Hvem kan det være The Giants er villige til å ta et trekk til venstre takle. Generalsjef Jerry Reese sa så mye i sin pressekonferanse på slutten av sesongen, og fortalte journalister at laget vil vurdere å bevege seg med å slå Ereck Flowers til en annen posisjon. Hvis Giants flytter Blomster, hvordan kan de erstatte ham Klikk gjennom lysbildeserien når vi ser på ni potensielle svar på QB Eli Mannings blind-side problem. Trykk på delingsknappen ovenfor for å sende dette til andre Giants-fansen. Orlando Ramirez USA TODAY Sport Andrew Whitworth, Bengals (gratisagent) Whitworth er 35, men han viste ingen tegn på å bremse i 2016, og avslutte året som Pro Football Focus No. 2 - ranket takle. Helvete er toppen takle på markedet, men vil han komme dit Whitworth har sagt at han vil returnere til Bengals, og han føler at interessen er gjensidig. Giants beste skudd kan være å betale topp dollar på en kortsiktig avtale og selge veteranen på ideen hes det manglende stykket for et lag klar til å vinne en tittel. Streeter Lecka Getty Images Cam Robinson, Alabama (utkast) Robinson (6-6, 310) er konsensus topp takle i dette årets utkast. Dens tvilsomme helvete er tilgjengelig når Giants plukker på nr. 23, skjønt. De fleste brettene har Robinson projisert nær topp 10 for øyeblikket. Giants sannsynligvis måtte flytte opp for å få ham. Mark J. Rebilas USA TODAY Sport Ryan Ramczyk, Wisconsin (utkast) Forvent Ramczyk å være et populært navn rundt Giants for de neste månedene. Den 6-fots-5, 314-pounder spilte ett år i Wisconsin, men han var oppsiktsvekkende til venstre takle. Han var PFFs nr. 1-rangerte løpeblokker i 2016, og han tillot bare 12 trykk. Ramczyk trenger hip-kirurgi, slik at det kan bidra til å presse ham til Giants på nr. 23. Tim Heitman USA TODAY Sport Joe Thomas, Browns (trade) Fremtidens Hall of Famer har vært gjenstand for handelssmerter i årevis. Hvis Browns ikke flyttet Thomas, 32, i fjor, er det vanskelig å se at de noensinne handler ham. Han har to år igjen på kontrakten, ingen dødsbrett og en beskjeden 8,8 millioner grunnlønn i 2017 og 18. Hes på grunn av en bonus på 2,5 millioner roster den 13. mars, ifølge Spotrac. Giants måtte dele med en tidlig runde eller to for å få ham. Jason Miller Getty ImagesThe Giants er virkelig å bygge opp sine mellomrentealternativer Foto av Thearon W. HendersonGetty Images Jeg er ikke sikker på om Kelby Tomlinson noen gang vil være en startpakke i de store, men hes 106 spill i hans store ligakarriere, og tegnene er positive . Hes en karriere .299 hitter, med en .362 on-base prosentsats. Hans forsvar er markert forbedret etter en grov begynnelse. I fjor økte han turen og reduserte strikeout-satsen med fem prosent. I det minste kunne jeg se ham starte med et gjenoppbyggingslag som prøver å finne de neste tre årene ut. Kanskje et motstridende lag med en stablet oppstilling. For Giants, men Hes en verktøyspiller. Det er også fint. Det er sannsynligvis det han burde være. Hvis han viser seg å være litt overkvalifisert, er det ikke det verste problemet for en roster å ha. Selv om jeg ikke vet om Tomlinson kan unnslippe Planet Utility, er jeg ganske sikker på at han kan bygge en fin liten månebase der. Han kan kanskje ikke lage Åpningsdaglisten, men. Gigantene samler mellomfeltalternativer av en eller annen grunn, og kampen om å være Brandon Crawfords backup kan være en av de mest intense kampene i våropplæringen. Jeg kaller denne planen Reverse Bocock, og det er alltid forsiktig å bygge dybde. Med tanke på Tomlinsons kvalifikasjoner, er jeg bare ikke sikker på hvorfor Giants bygger dybden så aggressivt. Begynn med Ehire Adrianza, som alltid er ut av muligheter og i fare for å gå tapt på avvik. Gigantene ga ham en garantert kontrakt i stedet for å håndtere ham eller ikke-tilby ham. Det betyr at de er ganske sikre på at helvete er en del av lagets planer, eller at de vil spille 600.000 på det, i det minste. Flytt til Jimmy Rollins, som ville ha gjort mer mening i pre-Kelby-verdenen, men det var ikke som helvete skadet heller. Dybden er deepdepth er goodlets alle verdsatt som vi burde. Var to år fjernet fra den siste gode Rollins sesongen, og det er ikke som det er en logisk grunn til å forvente at en 38 år gammel spiller skal sprette tilbake fra to elendige årstider, men hver midt infield signering for meg er sett på gjennom prisma av Bocock. Ikke bli fanget med noen som vil slite i Double-A. Det er mer enn bare Rollins og de etablerte, selv om. Orlando Calixte kom over på en minor-league-avtale, og han ble overraskende lagt til 40-mannslisten nesten umiddelbart. Nå var opptil fire nytteflytere med beskjedne, men generelt legitime kvalifikasjoner. Denne vinteren signerte jättene også Juniel Querecuto, tidligere av strålene, som spilte 144 kamper i infieldet i de øvre mindreårene. Den 24-årige har en karriere .253.311.319 linje i mindreårene, så bli ikke så begeistret for bevegelsen, men han var tydelig en spiller Giants målrettet fordi de følte at organisasjonen manglet nytteverdig dybde. Bare på toppen av alt er Ramiro Pea tilbake. Etter 91 plateopptredener av det meste solide arbeidet i majors i fjor (.299.330.425, med omtrent like tall i Triple-A), vil 31-åringen gå tilbake til Sacramento. Han vet at det er en skade gremlin eller to vekk fra å returnere til de store. Det er seks midt-infield alternativer projisert å være i Triple-A eller høyere. Giants vil sannsynligvis bare trenger en i de store. Og igjen skjer de allerede med et veldig godt alternativ i Tomlinson. Av alle Giants-rutene for å akkumulere øvre nivå midt-infielders frantically, er dette en av de mer overraskende rutene å gjøre det. Det så ut som om de allerede var satt. Så jeg bare forlater dette her: Hva er Giants-bygningen der inne Er denne dybden for dybde skyld, eller er dette hinting på et fremtidig trekk som har vært i verkene en stund, eller stoler de på Tomlinson en heckuva mye mindre enn åpningsdelen antyder de burde Hvorfor er det verktøyet infielders stablet på verktøyet infielders, med en tidligere MVP og All-Star brakt inn for godt mål Giants ikke virke som en franchise som ville kaste bort rollins tid, så jeg er sikker på at helvete får et ærlig skudd for å gjøre roster. Hans konkurranse vil være en fyr med garantert kontrakt og ingen alternativer, med mindre det er spilleren med fart og karriere .362 OBP. Bak dem er tre andre gutter, alle med stor erfaring på Triple-A eller i de store. Hva er Giants-bygningen der inne? De har vært aktive denne offseasonen, bare på en svært uventet måte, og håpet på dybde i et område der de fleste av oss skjønte de allerede var dekket. Dette er omtrent hvordan jeg følte meg etter Eduardo Nuez-handelen, og lurte på om det var en annen klatring om å slippe. Og vel det var sikkert. Jeg skal ikke engang nevne den logiske analogen til det scenariet, så du må bare finne ut det selv. Det kan bare være dybde for dybden skyld. Vær forberedt, det er mitt motto. Og av hvilken som helst grunn har jødene gått rundt offseasonen med en kan av Bocock-B-Gone og sprøytet hvert eneste hjørne. Det er nysgjerrig, men kanskje det ikke må være. Dwyane Wade spekulerer om handelstidsalternativer og fremtid med Chicago Bulls. Sitting på tredje plass i NBA8217s sentrale divisjon med en 21-22-post, sliter Chicago Bulls å holde seg flytende blant league8217s middelmådige lag 8212 enn si være en relevant mesterskapskonkurrent. Denne siste offseasonen, Dwyane Wade, forlot den eneste franchisen han noensinne spilte for (Miami Heat) for å bli med i et Bulls-lag med stjernenavnene til Jimmy Butler, Rajon Rondo og selvsagt selv. Det er unødvendig å si at den har jobbet 8212 og når NBA-handelsfristen nærmer seg, vil Bulls frontkontor bli truffet med en vanskelig beslutning: Fortsett å ri ut stormen og se om Bulls8217 store navn kan rette skipet eller likevel alle roster8217s eiendeler og begynn frisk. På torsdag gjorde Wade det veldig klart for ESPN8217s Nick Fridell, han er ikke interessert i å stikke seg om franchise8217s hovedkontorledere velger sistnevnte: I slutten av året leter du tilbake og ser hva laget er, hvilken retning de skal i 8230 ville jeg være en løgner for å si at jeg vil spille på et lag med alle 21-åringer. Du vet hva jeg mener Og være en del av fremtidens bygning. Jeg ville være en idiot å si det. Men du vil også være i den beste posisjonen for det du synes er for deg på den tiden også. 8230 En av hovedårsakene til I8217m her er Jimmy. Han er den som ringte meg og fikk meg til å komme hit. Så det er en stor del av min beslutning og alt annet, hva Jimmy8217 gjør, hvordan hans fremtid ser ut og alt det. Og I8217ve gjorde det veldig klart. Så jeg aner ikke fra det synspunktet. Du må bare vente og se og se hva som virker. 8222 Futhermore, Wade utvidet hvordan en potensiell handel med Jimmy Butler vil påvirke ham direkte: Du vet ikke. Du tenker på gutter som, let8217s går bare med Mike Dunleavy, som ikke ønsket å gå til Atlanta. Jeg tror han hadde 20 av benken den andre natten. Du vet ikke hva situasjonen skal være riktig for deg. I øyeblikket, ja, har du en ide om hva du vil gjøre. Og det er slik du ville ha det, og da det ikke går, må du svare. Så jeg vet ikke. I8217ve nøt tiden min her. Det har vært en lærerik opplevelse, det har vært utfordrende og det har vært kult alt i det samme. Jeg føler meg 8212 for karrieren min, for meg 8212 trengte jeg dette. Jeg trengte å se hva den andre siden var, også. 8230 Men I8217m er definitivt veldig åpen og ærlig at Jimmy er en av grunnene til at jeg er her fra et basketballsynspunkt, og som vi sitter her akkurat nå, er vi her, jeg er her, vi er glade. Du vet ikke hva som skal gå derfra. 8222 Wade innrømmet at alt han kan gjøre på dette punktet, er ventetiden: Du vurderer året fra et organisasjonssynspunkt, fra en spiller8217s synspunkt: Hvordan du elsket det, hvordan du likte det, hvordan du hatet det uansett tilfelle kan være 8230 Så jeg tror at det er den største tingen. Du slags lene deg tilbake og 8212 være 35 8212 du liker å evaluere årene dine. Hva vil du gjøre Hvor mange år du tenker på å spille What8217s det beste du kan gjøre Er det å signere en kontrakt, eller er det å melde deg ut og prøve å få en lengre avtale It8217s mange ting du veier. Men når sesongen går over med, vil denne sesongen snakke litt for seg selv, og (I8217ll) sånn, som jeg alltid gjør med familien min, og deretter bestemmer seg for hvordan deres fremtid ser ut til oss. Skriften er på veggen, Chicago Bulls, din move8230

No comments:

Post a Comment