Sunday 5 November 2017

Gjennomsnittlig Bevegelse Skatt Fradrag


Dette året039s Mileage Tax Deduction Internal Revenue Service har annonsert sine 2017 valgfrie standard kjørelengde som brukes til å beregne fradrag når du bruker din bil, varebil, lastebil eller lastebil for forretningsvirksomhet, veldedig, medisinsk eller flytteformål. De nye prisene trådte i kraft 1. januar 2017, og vil gjelde når du legger inn 2017-avkastningen din i 2018. For din 2016-avkastning, som du vil sende i år, bruk siste års priser funnet her. Vær oppmerksom på at du også har muligheten til å bruke faktiske kostnader, i stedet for standardprisen, hvis du har holdt svært forsiktig poster. Og du kan legge til kostnaden for toller og parkering, med mindre du har hevdet bilforskrivninger. 2017 Priser har gått ned Prisene for 2017 er lavere i alt, men en kategori fra 2016-tallene: Business 53,5 centsmile. Dette er ned en halv prosent fra 2016s 54 centsmile. MedicalMoving 17 centmile. Det er ned 2 cent fra 19 centsmile for 2016. Charitable 14 centsmile. Denne satsen er fastsatt etter lov og endret ikke i 2017. Forstå prisen for forretningsprisen. Standard kjørelengde for virksomheten er basert på en studie som bruker data som består av faste og variable kostnader for drift av et kjøretøy, inkludert avskrivninger. forsikring, reparasjoner, dekk, vedlikehold, bensin og olje. IRS avslører ikke hvordan det beregner frekvensen unntatt for å si at dataene kommer fra alle 50 stater og er tatt fra forrige år. MedicalMoving. Kjørelengde for medisinsk og flytteformål bruker variable kostnader bare bensin og olje. Faste kostnader er ikke inkludert, hvorfor både medisinske og flytende priser er mye lavere enn prisen for forretningsmiljø. Den samme studien som brukes for kjørelengde, gir kostnadene som brukes til medisinsk kjørelengde. Veldedige. Denne satsen er satt av kongress og er aldri justert for inflasjon. Den siste gangen denne satsen ble endret, var i 1997. Presidentens budsjett, utgitt 9. februar 2016, krevde en endring som ville gjøre den veldedige kjørelønnsraten lik den medisinske sats som fastsatt av IRS. Denne endringen ble imidlertid ikke vedtatt og frekvensen forblir på 14 centmile. Arbeidsgivergodtgjørelse Mange arbeidsgivere bruker IRS standardvirksomhet kjørelengde eller Safe Harbor Rate å refundere ansatte for forretningsmiljø drevet som en del av jobben sin. Siden Safe Harbor-hastigheten beregnes ut fra gjennomsnittskostnaden for å betjene et kjøretøy i løpet av det foregående året i alle 50 tilstandene, kan det ikke være nøyaktig for det området du bor og arbeider i. Kjennelementer i det amerikanske skattesystemet Hvordan går den nåværende system for internasjonal beskatning Arbeide Alle land skatt inntekt opptjent av multinasjonale selskaper innenfor sine grenser. USA beskatter også inntektene fra utenlandsk kilde til amerikanske multinasjonale selskaper når den blir repatriert til USAs forelder, med en kreditt for utenlandsk skatt som de har betalt. De fleste andre land unngår bare de utenlandske inntektene til sine multinasjonale selskaper. Hvordan USA Skatter Utenlandske Kilde Inntekter Den føderale regjeringen skatter amerikanske bosatt multinasjonale firmaer på sin verdensomspennende inntekt til samme priser som brukes til innenlandske bedrifter den nåværende maksimale skattesats som gjelder for de fleste bedriftens inntekter 35 prosent. Amerikanske multinasjonale selskaper kan kreve en kreditt for skatter betalt til utenlandske myndigheter på inntekt opptjent i utlandet, men bare opp til USAs skatteplikt på denne inntekten. Bedrifter kan imidlertid dra nytte av tverrkreditering, ved å bruke overskytende kreditter fra inntekt opptjent i høyskatte land for å kompensere amerikansk skatt på grunn av inntekt opptjent i lavskatte-land. Amerikanske multinasjonale selskaper betaler generelt skatt på inntektene til deres utenlandske datterselskaper bare når de returnerer inntektene, en forsinkelse på beskatning kalt utsatt. Utsettelse, kredittbegrensning og krysskreditering gir alle sterke incitamenter for bedrifter til å skifte inntekt fra USA og andre høyskatte land til lavskatte-land. Anta at et USA-basert multinasjonalt firma som står overfor den 35 prosent maksimale selskapsskatt, tjener 800 i overskudd i det irske datterselskapet (figur 1). Den 12,5 prosent irske bedriftsskatten reduserer resultatet etter skatt til 700. Anta at firmaet deretter repatrierer 70 av dette overskuddet og reinvesterer de resterende 630 i sin irske virksomhet. Firmaet må da betale amerikansk skatt på en base på 80 (70 pluss 10 i irsk skatt betalt på den delen av fortjenesten), eller 28, men det hevder en kreditt for den 10 irske skatten, og gir en netto amerikansk skatt på 18. Hvis firmaet har overskytende utenlandske skattekreditter fra operasjoner i høyskatte land, kan det motvirke mer (eller muligens alle) av den amerikanske skatt på grunn av sin repatrierte irske fortjeneste. I mellomtiden gir utsettelse det gjenværende overskuddet (630) til å vokse utenlands, fri for amerikansk inntektsskatt til den blir repatriert. De fleste land, inkludert alle andre land i G7 (Canada, Frankrike, Tyskland, Italia, Japan og Storbritannia), bruker et territorielt system som unngår mest såkalte aktive utenlandske inntekter fra beskatning. Enda andre har hybridsystemer som for eksempel bare unngår utenlandsk inntekt dersom utenlandsk skattesystem ligner det i hjemlandet. Generelt gir et fritakssystem et enda sterkere insentiv enn dagens amerikanske skattesystem for å tjene inntekt i lavskattige land fordi det ikke er gjenværende innenlandsk skatt på grunn av repatriering av utenlandsk fortjeneste. De fleste land, inkludert USA, har også regler for å begrense muligheten for sine hjemlige selskaper å skifte overskudd til lavinntektsland. Disse reglene, kalt Controlled Foreign Corporation (CFC) regler, skattlegger noen form for inntekt, typisk passiv inntekt, som for eksempel rente og utbytte fra porteføljeinvesteringer, på en nåværende basis. I den forstand bruker selv land med et formelt territorielt system en hybrid tilnærming som utmerker inntekt fra utenlandsk kilde til innenlandsk skatt. På grunn av utsettelse, krysskreditering og ufullstendige regler for å unngå unntak, betaler amerikanske multinasjonale selskaper liten gjenværende skatt på inntektene fra utenlandsk kilde, noe som gjør systemet uten tvil ikke mindre gunstig for amerikanske multinasjonale selskaper enn et territorielt system med sterkere CFC-regler. Bedriftsskattesatser og inntekter Den amerikanske lovbestemte bedriftsskattesatsen har forandret seg lite siden 1986. Samtidig har de fleste andre avanserte industrielle land senket sine skattesatser. Som et resultat er den høyeste amerikanske bedriftsskattesatsen, inkludert gjennomsnittlig statlig bedriftsrente, nå høyere enn den øverste bedriftsskattesatsen for de andre ledende økonomiene i G7 og over 10 prosentpoeng høyere enn BNP-vektet gjennomsnittskurs i andre OECD-land (figur 2). Til tross for den relativt høye selskapsskattesatsen øker USA litt inntekt fra bedriftsskatt som andel av BNP enn gjennomsnittet av andre land i OECD (figur 3). Inntektene har de siste årene økt som andel av BNP i de fleste OECD-land fordi grunnutvidelsesforanstaltninger som har mer inntektsskatt, har mer enn oppveid nedskrittene i skattesatsene. I USA har omsetningen variert vesentlig fra år til år med økonomiske forhold og uklarhetene i midlertidige investeringsinitiver, men inntektene har holdt seg på litt over 2 prosent av BNP i de fleste år siden 1980-tallet. Kongressens budsjettkontor uttaler imidlertid at bedriftens inntekter vil falle til ca 1,5 prosent av BNP ved utgangen av det neste tiåret på grunn av fortsatt skifting av rapporterte overskudd fra utlandet, økningen i andelen av næringsvirksomhet stammer fra partnerskap og selskaper, og Den permanente forlengelsen av enkelte bedriftsskatteinnskudd som kongressen vedtok ved utgangen av 2015. Amerikanske bedriftsskatteinntekter forsinket bak andre utviklede land på grunn av en smalere skattegrunnlag i forhold til andre land, en økende andel av virksomheten som kommer fra bedrifter som ikke er underlagt foretak skatt (partnerskap og underkapital S-selskaper), og økte insentiver og muligheter for amerikanske selskaper, særlig de med betydelige eiendeler i immateriell eiendom, for å skifte rapporterte inntekter i utlandet. Organisasjon for Økonomisk Samarbeid og Utvikling. 2013. Tabell II.1. Bedriftsinntektsskattesats. Organisasjon for Økonomisk Samarbeid og Utvikling. 2014. Inntektsstatistikk 2014. 68 milliarder spørsmål: Vil Trump, GOP koste NY sitt mest populære skattefradrag WASHINGTON, DC - New York skattebetalere står til å miste om lag 68 milliarder kroner som de nå trekker fra sine føderale skatter dersom presidentvalgte Donald Trump og House Speaker Paul Ryan fortsetter med sine skattereform planer neste år, ifølge statlige tjenestemenn og skatt eksperter. Trump og Ryan har foreslått skalering tilbake eller eliminere fradrag for statlig og lokal inntekt og eiendomsskatt som en del av en av de mest feiende endringene i føderal skattekode på mer enn 100 år. Hvis det ble vedtatt, ville New York være blant de vanskeligste ramte statene i landet, og koster i gjennomsnitt 4,500 for skattebetalere som skriver spesifisert avkastning, ifølge økonomer og en analyse av statlige skatteansatte. Den gjennomsnittlige føderale skatteregningen vil øke 30 prosent. New York skattebetalere er andre bare til California (97 milliarder kroner) i det totale beløpet som krever IRS-fradrag for statlige og lokale skatter - hovedsakelig fordi inntekts - og eiendomsskatt i de to statene generelt er høyere enn resten av nasjonen. Samlet utgjorde skattebetalere i California (19 prosent) og New York (13,2 prosent) omlag en tredjedel av dollarverdien av alle statlige og lokale skattefradrag i USA i 2013, ifølge en undersøkelse av nonpartisan Tax Policy Center. Den nest nærmeste staten, New Jersey, stod for mindre enn 6 prosent av totalen. New York Gov. Andrew Cuomo, klar over betydningen av den føderale skatteferien, advarte kongressen om konsekvensene da ideen om å eliminere fradraget oppdaget i 2013 som en måte å redusere det føderale underskuddet. Forslagene som vurderes som vil oppheve eller hylle fradrag for statlige og lokale skatter, vil få alvorlige konsekvenser for skattebetalere her i New York og over hele landet, sa Cuomo. En rapport som guvernøren sendte til kongressen, sa at skattemyndighetene til å trekke sin statlige og lokale skatt fra sin føderale skattepliktige inntekt er en grunnleggende erklæring om den historiske statens og de lokale myndigheternes stående rettssaker for å øke inntektene, og at skattebetalere ikke skal bli dobbeltbeskattet . Politikken går tilbake til den føderale inntektsloven fra 1862, landets første inntektsskatt, som senere ble bekreftet ved ratifikasjonen av den 16. endringen til forfatningen i 1913, sa Cuomo. Mens Ryans plan ville permanent eliminere staten og lokale skattefradrag, ville Trump beholde det på bøkene, men gjøre det tøffere for skattebetalere å kreve på deres IRS-avkastning. Om lag 30 prosent av de amerikanske skattebetalernes filspesifikasjoner, med de største fradragene for statlige og lokale skatter, etterfulgt av boliglånsrenter og veldedige bidrag. Trumps skatteplan ville gjøre det vanskeligere å kreve spesifiserte fradrag. Han har foreslått mer enn dobling av standardfradrag, beløpet skattebetalere må overstige for å spesifisere. Standardfradraget, nå 6.300 for single filers og 12,600 for de fleste gifte par, vil stige til 15.000 for enkeltpersoner og 30.000 for par. Samtidig vil Trump plassere et deksel på spesifiserte fradrag, begrense summen til 100 000 for enkeltpersoner og 200 000 for ektepar. Om lag 3,3 millioner skattebetalere i New York (om lag 34 prosent av de som sendte folkeavkastning) hevdet statlig og lokalt skattefradrag i 2014, for totalt 68,4 milliarder kroner, ifølge Frank Sammartino, en eldre medarbeider ved skattesenteret, en Ikke-partisanær forskningsorganisasjon i Washington, DC. Cuomos kontor anslår tapet av det føderale fradraget - den vanligste påstanden i staten - ville føre til en netto skattestigning på 15 milliarder kroner på New Yorkers, en 30 prosent økning i den føderale skatten regning for de som er rammet av endringen. Men Sammartino sa det for tidlig å si om skaleringen tilbake eller tapet av fradraget vil bli kompensert av Trumps plan om å redusere generelle skattesatser og forenkle skattekoden. Hvis det er en del av en samlet pakke med skattelettelser, vil folk generelt betale lavere føderale avgifter, sa Sammartino. For en pakke som det, vil du ikke se på noe som staten og lokalt fradrag i isolasjon. Du må virkelig se på det generelle resultatet. Du kan gi opp litt mer her, men får mer andre steder. Likevel, New Yorkers ville gi opp en skattepause at 48 andre stater ikke kommer nær matchingen. Spurt om det ville til slutt gi New York en ulempe økonomisk, sa Sammartino at spørsmålet ikke vil bli besvart før Trump og den republikanske kontrollerte kongressen er enige om hvordan å reformere skattekoden. Nettofordelen til andre stater kan være høyere, sa Sammartino, en tidligere assisterende direktør for skatteanalyse på Congressional Budget Office. Men det avhenger av hvordan skattepakken er strukturert. New York kan fortsatt komme ut foran andre stater, avhengig av hva andre ting er inkludert. Sammartino sa at det kan hevdes at den føderale regjeringen gir et indirekte tilskudd til statlige og lokale myndigheter ved å tillate fradragene, slik at stater som New York kan eksportere sin skattebyrde til resten av nasjonen. Trump har lovet velgere, så nylig som i forrige uke i et utseende i Nord-Carolina, at de fleste amerikanere vil se et nettoskatt. Gjorde å gjennomføre en av de store skattereformene og forenklinger i amerikansk historie, sa Trump i Nord-Carolina. Dette inkluderer å senke skattesatsen på virksomheten fra 35 prosent helt ned til 15 prosent. Og massive skattelettelser, forresten, for middelklassearbeidere. Massiv. Den største. Den største siden (tidligere president Ronald) Reagan. Faktisk, større enn Reagan. En marsstudie av Sammartino for skattepolitikk-senteret anslår at føderale inntekter vil øke med nesten 1,3 billioner over 10 år dersom staten og lokalt skattefradrag elimineres. De nye inntektene vil bidra til å kompensere for noen av Trumps lovede skattedrag. Alan Cole, som er økonom ved Nonprofit Tax Foundation i Washington, sa at statsstrammingen og det lokale skattefradraget sannsynligvis vil ha størst innvirkning på høyinntektsboere i høyskattes byer som New York City og San Francisco. Det ville uforholdsmessig påvirke de menneskene i de høye skatte-statene, sa Cole. Men selv innenfor disse statene vil det bare påvirke de som er i de høyeste skattefester. Hvis du er snill av gjennomsnittlig Joe i de statene, ville det nok ikke påvirke deg så mye. I New York-staten hevdes om lag en tredjedel av statens og lokale skattefradrag (22,5 milliarder kroner) av de som har justert bruttoinntekter på 1 million eller mer, med de høyeste fradragene fra innbyggerne i New York City og dens forsteder. Manhattan skattebetalere hadde nasjonene høyeste gjennomsnittlige fradrag for statlige og lokale skatter (24 652), mens i Syracuse-området var gjennomsnittlig fradrag 4,057, ifølge en skattefondsstudie. Det som kommer er en større pakke med skattedrag, sa Cole, og det vil trolig bety at folk vil betale lavere skatter til slutt. Chris Anderson, en sertifisert offentlig revisor og skatteansvarlig i Syracuse-kontoret til The Bonadio Group. sa hes ikke overbevist om at flertallet av New Yorkers til slutt vil betale lavere føderale skatter hvis reformene er vedtatt. Det synes for meg å bli kvitt spesifiserte fradrag for eiendomsskatt og inntektsskatt - det er en forferdelig masse grunn for New Yorkers å gjøre opp, sa Anderson. Jeg er alltid skeptisk, og det gjenstår å se hvor dette ender opp. Han la til, Målet er at dette ikke er en økning for noen. Men jeg har mine tvil. Flere politikkvalg Valg Aktive diskusjoner

No comments:

Post a Comment